Dit deed vzw met opbrengst Rode Neuzen Dag
De Vlaamse commerciële televisiezender VTM, radiozender Qmusic en bank Belfius slaan elk jaar de handen in elkaar voor de organisatie van Rode Neuzen Dag. De afgelopen jaren groeide deze liefdadigheidsactie, waarbij de nadruk ligt op geestelijke gezondheidszorg bij jongeren, uit tot een absoluut succes.
Vzw Te Gek!? is een vzw die campagne voert om de taboes rond geestelijke gezondheid te doorbreken. Met zijn deel van de opbrengst van de recentste Rode Neuzen Dag kocht de vzw een nieuwe infomobiel met tablets, een cinemazaaltje, een podium en een kleine radiostudio. Deze radio- en infomobiel kan door verenigingen en scholen geboekt worden.
(Skwadra by Tagtik/Illustration picture: Belga)
Deze week een mooi project mogen mee lanceren. Het kon enkel gerealiseerd worden dankzij jullie giften voor @rodeneuzendag 🔴 waarvoor dank! 🙌🏼 https://t.co/4nt1W3lB6z #VTMNIEUWS
— Sam De Bruyn (@sam_debruyn) 28 maart 2018