[Morning] Klanten komen met nieuwe klacht tegen Ryanair
Op de sociale media verschijnen steeds meer berichten over een nieuwe maatregel die lagekostenmaatschappij Ryanair lijkt te hebben genomen om de kosten te drukken: meerdere toeristen klagen over het ontbreken van zeep in de toiletten op hun vliegtuigen.
Michael O’Leary, de grote baas van Ryanair, opperde onlangs zelfs het idee om klanten te laten betalen als zij op zijn vliegtuigen het toilet willen gebruiken.
In een verklaring tegen de Britse tabloid The Sun doet Ryanair de berichten af als 'nonsens': "In al onze vliegtuigen vind je zeep die indien nodig wordt aangevuld."
(Fausto by Tagtik/Picture: Belga)
@Ryanair Staff tell us no soap onboard to wash hands! Ryanair; are you too cheap to be hygienic? Food service anyone? #washyourhands #vomit
— Duncan Jackson (@tweetdunk) 6 juli 2017
Can you imagine a ship not putting soap in their toilets. All those people sharing an enclosed space. It's a disaster waiting to happen.
— Kay Leedham-Green (@doctorkayleigh) 23 juli 2017
@Ryanair 🖐🏽Health hazard on #Ryanair 🤚🏽No frills= NO SOAP on board both ✈️ Disgusting 💩@HealthSafetyMAG @UKHandS
— Mrs W (@welshy2404) 21 oktober 2017