Tagtik

8.000 pakjes van de Sint niet op tijd bezorgd

Wie vorig weekend nog gauw online een bestelling plaatste om tijdig een Sinterklaascadeautje te hebben voor dinsdag 6 december, is eraan voor de moeite: door een storing in het IT-systeem van PostNL konden zo'n 8.000 pakjes niet tijdig worden bezorgd.

Bol.com, een van de bedrijven die een beroep doen op koeriersdienst PostNL, ziet dat de consument steeds later zijn geschenken bestelt. "Al van vorige maandag wordt er volop speelgoed bestelt," aldus Marjolein Verkerk van Bol.com in Het Laatste Nieuws. "Waar de piek vroeger telkens op die dag lag, zien we dat die toch een paar dagen opschuift."

Vorige week verwerkte PostNL maar liefst 5 miljoen pakjes. Wie zijn pakje van de Sint niet tijdig ontving door de storing, krijgt van Bol.com een vergoeding. (Fausto by Tagtik/Picture: Belga)

Ook dit kan u interesseren